- Αρχική >Επικοινωνία
Υποστήριξη Πελατών - Contact
FAQ | Frequently Asked Questions
How will I know if you’ve received my cannabis seeds?
When you place an order with Royal Queen Seeds online, the order is automatically saved to our database. You will receive a conformation email summarising the cannabis seeds contained in your order. If you don’t receive this email, please make sure it hasn’t been send to your Spam or Unsolicited Email folders.
You can log in to our website at any time to check your account and your orders; you’ll always find your order’s current status. As soon as your order is posted, you’ll receive a notification email and the order status will be updated in your account.
Can I cancel my order?
Cancelling an order is not a problem. If you haven’t yet paid, there’s no need even to let us know: after a certain number of days, an order is automatically cancelled due to non-payment.
If you have already paid, the order can be cancelled only if it hasn’t yet been posted. Check its current status in your account to see if you can still cancel.
Can I change the address for my order or have it posted to a different address?
You can change your address from your account on the website; you can also have your order posted to a friend or acquaintance, simply by telling us during the order process.
How much are postage and insurance rates?
No matter how many seeds you order, all orders are delivered free of charge and in anonymous packages worldwide. It’s a simple dispatch in an envelope or postal parcel. These orders are non-traceable and potential non-receipt of order is at your own risk.
What name will appear on my bank statement?
Privacy is key for Royal Queen Seeds. Our name will never appear on your bank yuor credit card statement, so no one will know you’ve purchased cannabis seeds. We treat your personal data with utmost caution and never give them out to third parties.
How will my order be posted?
All orders are dispatched through private courier express service. The cannabis seeds are packed in bubble wrap in a sturdy envelope. The package shows no sign of its content; all that appears is your name and a return address that isn’t Royal Queen Seeds’ address.
For further information, please consult our deliveries information page.
Choose a category :
Διαδικτυακή παραγγελία
Είναι τα προϊόντα σας νόμιμα στη χώρα μου
Δεν μπορούμε να σας παρέχουμε πληροφορίες για τη νομική κατάσταση των προϊόντων μας στη χώρα σας.
Είναι ευθύνη του πελάτη να διεξάγει έρευνα για τους τοπικούς κανονισμούς και νόμους πριν την πραγματοποίηση της παραγγελίας του. Η Royal Queen Seeds αποποιείται οποιαδήποτε ευθύνη αν τυχόν το δέμα σας παρεμποδιστεί από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.
Πώς πραγματοποιώ μια παραγγελία?
- Περιηγηθείτε στη σελίδα μας και επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε
- Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας χρησιμοποιώντας το κουμπί "Προσθήκη στο Καλάθι" διαλέγοντας τις επιθυμητές ποσότητες, όπου αυτό χρειάζεται.
- Κάντε κλικ στο κουμπί "Ολοκλήρωση"
- Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στη σελίδα πληρωμής.
Για να κάνετε μια παραγγελία χρειάζεται να έχετε λογαριασμό- εάν δεν έχετε κάντε κλικ εδώ για να τον δημιουργήσετε.
Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας?
Ναι, η παραγγελία που θα κάνετε πρέπει να έχει αξία τουλάχιστον 25 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).
Μπορώ να τροποποιήσω μια παραγγελία που έχω κάνει?
Επεξεργαζόμαστε όλες τις παραγγελίες εντός μίας εργάσιμης ημέρας, αφού γίνει η εξόφληση της αξίας τους. Δεν είναι δυνατή η τροποποίηση μιας παραγγελίας αφού ξεκινήσει να ετοιμάζεται.
Αν χρειαστεί να τροποποιήσετε την παραγγελία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο υποστήριξης πελατών μας το συντομότερο δυνατό! Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να πραγματοποιήσει τα αιτήματα σας, αν και δε μπορούμε εγγυηθούμε ότι αυτό θα είναι εφικτό σε κάθε περίπτωση.
Μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία?
Βεβαίως! Απλώς πηγαίνετε στο "Ιστορικό των παραγγελιών" σας ("Order History") από τη σελίδα "Ο λογαριασμός μου" ("My account") και κάνετε κλικ στο κουμπί "Επανατοποθέτηση παραγγελίας" ("Reorder") το οποίο βρίσκεται δίπλα από την παραγγελία που θέλετε να επαναλάβετε. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα, να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής ή να πάτε κατευθείαν στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Πως ακυρώνω την παραγγελία μου?
Ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το δέμα σας, υπάρχουν 2 διαφορετικοί τρόποι να ακυρώσετε μια παραγγελία ανάλογα με το αν έχει ήδη σταλεί το δέμα ή είναι ακόμα στο στάδιο προετοιμασίας.
- Παραγγελία σε προετοιμασία: επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που παρέχεται παρακάτω - βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί και έχετε επιλέξει τον αριθμό παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε
- Παραγγελία που έχει σταλθεί: δεν είναι δυνατόν να ακυρώσετε παραγγελίες που έχουν αποσταλεί. Θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας. Πατήστε στο σύνδεσμο που βρίσκεται παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Πληρωμή
Ποια επωνυμία θα φανεί στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας / του τραπεζικού λογαριασμού μου?
Η επωνυμία της Royal Queen Seeds δεν θα φανεί πουθενά, σε καμία εγγραφή στην πιστωτική σας κάρτα ή στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Όλες οι χρεώσεις θα εμφανίζονται με την Εμπορική μας Επωνυμία:
Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου?
Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες μέθοδοι πληρωμής:
- Visa & Mastercard
- Τραπεζική μεταφορά
- Bitcoin
Σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε προσεκτικά τις οδηγίες αφού επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής
Πώς μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας Πιστωτική Κάρτα?
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας. Απλώς εισάγετε τον αριθμό της κάρτας σας, την ημερομηνία λήξης της και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας, όπως αυτός αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάρτας. Οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες για να επεξεργαστούν. Μόλις καταχωρηθεί η πληρωμή, θα ξεκινήσουμε να ετοιμάζουμε την παραγγελία σας.
Η χρέωση που θα εμφανίζεται στην πιστωτική σας κάρτα θα είναι από:
Παρακαλούμε λάβετε υπόψιν πως δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες.
Πώς μπορώ να πληρώσω μέσω Τραπεζικής Μεταφοράς?
Επιλέξτε Τραπεζική Μεταφορά ως μέθοδο πληρωμής για να επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας και οι τραπεζικές πληροφορίες της Royal Queen Seeds θα εμφανιστούν στην οθόνη.
Παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως χρησιμοποιείτε τον αριθμό της παραγγελίας σας ως αναφορά/αιτιολογία για την πληρωμή σας ώστε να μπορέσουμε να συσχετίσουμε την πληρωμή που θα κάνετε με την αγορά σας. Η τραπεζικές μεταφορές συνήθως χρειάζονται 3 με 7 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθούν.
Πώς μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας Bitcoin
Δεχόμαστε και Bitcoin ως μέθοδο πληρωμής. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που αναφέρονται στον παρακάτω σύνδεσμο για να χρησιμοποιήσετε αυτή τη μέθοδο πληρωμής.
Μπορώ να πληρώσω με Paypal?
Δε δεχόμαστε πληρωμές μέσω Paypal αυτή τη στιγμή. Η πολιτική της Paypal για τα προϊόντα που εμπορευόμαστε δε μας επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη μέθοδο πληρωμής στο διαδικτυακό μας κατάστημα.
Παρόλ' αυτά είμαστε σίγουροι πως διαθέτουμε κάποια άλλη μέθοδο πληρωμής που σας εξυπηρετεί.
Μπορώ να πληρώσω με επιταγή?
Δυστυχώς δε δεχόμαστε επιταγές οποιουδήποτε τύπου.
Μπορώ να πληρώσω χρησιμοιώντας έμβασμα
Προς το παρόν, δε δεχόμαστε εμβάσματα ως μέσο πληρωμής για την παραγγελία σας.
Δέχεστε ως μέσο πληρωμής αντικαταβολή με μετρητά
Λυπούμαστε, αλλά προς το παρόν δε δεχόμαστε αντικαταβολή με μετρητά κατά την παράδοση του δέματος σας ως μέσο πληρωμής.
Μπορώ να λάβω κάποιο εκπτωτικό κουπόνι
Αφήστε μια αξιολόγηση των προϊόντων μας και κερδίστε εκπτωτικό κουπόνι 10%. Θα πρέπει και σε αυτήν την περίπτωση να είστε συνδεδεμένος για να κάνετε μια αξιολόγηση στη σελίδα των προϊόντων.
Το εκτπωτικό σας κουπόνι θα είναι διαθέσιμο στην ενότητα "My Vouchers" ("Τα κουπόνια μου") στον λογαριασμό σας στην RQS. Παρακαλούμε σημειώστε πως τα εκπτωτικά κουπόνια που προσφέρουν ποσοστιαίες εκπτώσεις δε μπορούν να προστεθούν μεταξύ τους (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα τη φορά), ωστόσο μπορούν να συνδυαστούν με κουπόνια μετρητών - κουπόνια με ένα συγκεκριμένο πόσο χρημάτων πιστωμένο σε αυτά.
Αποστολή & Παράδοση
Μπορώ να παρακολουθήσω το δέμα μου
Ναι μπορείτε. Για να παρακολουθήσετε το δέμα σας, ακολουθήστε τις οδηγίες που θα λάβετε μέσω email μόλις σταλεί το δέμα σας. Μετά από αυτό το email η παρακολούθηση του δέματος θα ενημερωθεί μόλις αυτό φτάσει στη χώρα σας. Παρακαλούμε σημειώστε πως μερικές φορές η παραπάνω διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 5 εργάσιμες ημέρες.
Μην εκπλαγείτε αν η παραγγελία σας φτάσει πριν προλάβετε να την παρακολουθήσετε!
Πότε θα στείλετε την παραγγελία μου
Οι περισσότερες παραγγελίες αποστέλλονται μέσα σε 24 ώρες αφού λάβουμε την πληρωμή. Πραγματοποιούμε αποστολές από Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός των ημερών που αποτελούν επίσημες αργίες. Αν κάνετε μια παραγγελία την Παρασκευή, είναι πολύ πιθανό πως αυτή θα σταλεί από εμάς την επόμενη Δευτέρα.
Πόσο διακριτική είναι η συσκευασία σας
Στέλνουμε τις παραγγελίες μας σε κανονικά δέματα χωρίς αυτοκόλλητα ή κάτι άλλο που να παραπέμπει στα προϊόντα ή την εταιρία μας. Η μόνη πληροφορία που αναγράφεται πανω στο δέμα είναι οι πληροφορίες παράδοσης.
Παρ' όλ' αυτά αν χρειάζεστε ακόμα περισσότερη διακριτικότητα, προσφέρουμε και παράδοση σε θήκη DVD μέγιστης διακριτικότητας με ένα επιπλέον κόστος των 5 €.
Παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τη παράδοση.
Πραγματοποιείτε αποστολές στη χώρα μου?
Δείτε παρακάτω τη λίστα όλων των χωρών στις οποίες κάνουμε αποστολές:
Αυστρία, Βέλγιο, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία , Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, USA.
Δεν πραγματοποιούμε αποστολές σε χώρες που δεν αναγράφονται στην παραπάνω λίστα.
Ποια είναι τα κόστη αποστολής?
Η αποστολή είναι δωρεάν προς όλες τις χώρες. Παρ' όλ' αυτά όμως παρέχουμε επίσης διακριτική αποστολή σε θήκη DVD με χρέωση 5€ έτσι ώστε να είστε σίγουροι πως τα προϊόντα σας θα αποσταλούν με τον πιο διακριτικό τρόπο.
Προσφέρουμε επίσης και τυπικές υπηρεσίες UPS. Οι χρόνοι παράδοσης και τα κόστη είναι διαφορετικά ανάλογα τη χώρα. Θα δείτε αυτές τις πληροφορίες μόλις επιλέξετε αυτή τη μέθοδο αποστολής στη σελίδα πληρωμής. Παρακαλούμε προσέξτε πως δεν παρέχουμε αυτή την υπηρεσία για τη Μάλτα, την Κροατία και τη Βουλγαρία.
Παραδίδετε σε ταχυδρομικές θυρίδες
Παραδίδουμε μόνο σε ιδιωτικές και φυσικά πραγματικές διευθύνσεις. Δεν πραγματοποιούμε παραδόσεις σε ταχυδρομικές θυρίδες, δημόσιους χώρους, σταθμούς αποστολής δεμάτων, μαγαζιά, μεταφορικές εταιρείες και άλλες τέτοιες παρόμοιες διευθύνσεις.
Τι είναι η Μέθοδος Αποστολής Μέσω Σημείου Πρόσβασης UPS
Η αποστολή μέσω σημείου πρόσβασης UPS σημαίνει εκατοντάδες βολικά σημεία παράδοσης που μπορούν να αξιοποιηθούν όταν δεν είστε σπίτι, έτσι ώστε να παραλάβετε το δέμα σας με ασφάλεια και άνεση.
Επιλέξτε ένα σημείο παράδοσης από τον διαδραστικό χάρτη κατά τη διαδικασία του checkout, ελέγχοντας τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος. Έτσι, μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας κάποια ώρα που σας εξυπηρετεί.Το κόστος αυτής της μεθόδου αποστολής εμφανίζεται πριν την ολοκλήρωση των αγορών σας,
Η UPS σας ενημερώνει πότε το δέμα σας είναι έτοιμο για παραλαβή μέσω e-mail και ειδοποιήσεων sms.
Με ποια εταιρία πραγματοποιείτε τις αποστολές
Η εταιρία που συνεργαζόμαστε πραγματοποιεί όλες τις αποστολές εκ μέρους μας. Για να είναι σε θέση να σας προσφέρουν την πιο γρήγορη παράδοση, χρησιμοποιούν διάφορες ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Χρειάζεται να υπογράψω για να πραγματοποιηθεί η παράδοση
Ο μεταφορέας σας θα παραδώσει το δέμα αυτοπροσώπως στην καθορισμένη διεύθυνση. Σε περίπτωση που δεν είστε εκεί την ώρα της παράδοσης και το δέμα δεν μπορεί να μπει στη ταχυδρομική σας θυρίδα θα λάβετε ένα σημείωμα με οδηγίες που θα σας εξηγούν πως μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας.
Αν το δέμα σας επιστραφεί στην αποθήκη μας, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν έχω λάβει την παραγγελία μου
Η παράδοση συνήθως πραγματοποιείται μέσα σε 3 με 7 εργάσιμες μέρες αφότου ξεκινήσει η αποστολή. (Το Σαββατοκύριακο και οι επίσημες αργίες δε θεωρούνται εργάσιμες ημέρες.)
Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αν δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες αφότου ξεκίνησε η αποστολή της.
Θα γίνει έλεγχος του δέματος μου από τις τελωνειακές αρχές
Το δέμα σας μπορεί ανά πάσα στιγμή να περάσει από έλεγχο από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας, ανεξάρτητα από τη μέθοδο αποστολής που θα επιλέξετε.
Παρακαλούμε σημειώστε πως παρόλο που πραγματοποιούμε αποστολές στη χώρα σας, δε μπορούμε να γνωρίζουμε το νομικό πλαίσιο γύρω από τα προϊόντα μας για την εκάστοτε χώρα. Εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των χωρών που πραγματοποιούμε αποστολές προϊόντων είναι απλά αδύνατο για εμάς να παρακολουθούμε το νομικό πλαίσιο που ισχύει σε κάθε χώρα.
Είναι δική σας ευθύνη να πραγματοποιήσετε την ανάλογη νομική έρευνα πριν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε πως η Royal Queen Seeds δε φέρει καμία ευθύνη εάν κάποιο δέμα ελεγχθεί από τις τελωνειακές αρχές της χώρας σας.
Ιδιωτικότητα & Ασφάλεια
Η αποστολή και παράδοση της παραγγελίας γίνεται με διακριτικό τρόπο
Κάνουμε τα πάντα ώστε να είμαστε σίγουροι πως οι συσκευασίες μας δεν έχουν καμία επιπλέον πληροφορία πέρα από το όνομα και τη διεύθυνση σας. Τα δέματα είναι όσο πιο απλά γίνεται ώστε να μην τραβούν την προσοχή, ενώ παράλληλα προσφέρουμε και τη δυνατότητα για ακόμη πιο διακριτική αποστολή με μια μικρή επιβάρυνση της τάξεως των 5€.
Γιατί χρειάζεστε τα προσωπικά μου στοιχεία
Τα προσωπικά σας στοιχεία χρειάζονται ώστε να μπορέσουμε να στείλουμε το δέμα σας και να επικοινωνήσουμε μαζί σας αν τυχόν προκύψει κάτι. Οι πληροφορίες που καταχωρείτε δε διαμοιράζονται σε τρίτους και δε χρησιμοποιούνται για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.
Ποιος μπορεί να δει τα προσωπικά μου στοιχεία
Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι απόρρητα και δεν πρόκειται ποτέ να τα μοιραστούμε με κάποιον τρίτο.
Θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία μόνο για την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας ή σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αν επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας που δίνεται παρακάτω - βεβαιωθείτε αρχικά πως έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας.
RQS Growers Club
Τι είναι το Πρόγραμμα Επιβράβευσης RQS Growers Club?
Μέσω του προγράμματος επιβράβευσης πιστών πελατών μας, σας ανταμείβουμε για όλες τις αγορές σας. Μπορείτε να περιηγηθείτε στην σχετική ιστοσελίδα μας για περαιτέρω πληροφορίες.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους μου
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους για να πληρώσετε μια παραγγελία, να λάβετε εκπτώσεις ή να αγοράσετε αποκλειστικά προϊόντα μόνο για μέλη.
Τι είναι οι χρηματικοί πόντοι και οι πόντοι επιπέδου
Οι Green Points μπορούν να αποκτηθούν μέσω αγορών, δώρων και ανταμοιβών/ενεργειών (Δώρο γενεθλίων, Υποβολή Κριτικής κ.λπ.). Μπορείτε να αξιοποιήσετε τους money points σας για να επωφεληθείτε από εκπτώσεις, αποκλειστικά προϊόντα ή/και προσφορές, αλλά αυτοί δεν επηρεάζουν την κατηγορία επιβράβευσης στην οποία ανήκετε στο πρόγραμμα επιβράβευσης.
Οι Level Points κερδίζονται μόνο μέσω αγορών και συμβάλλουν στην προαγωγή σας σε μια ανώτερη βαθμίδα (περισσότεροι Level Points, καλύτερη ιεραρχική θέση στο πρόγραμμα επιβράβευσης).
Έκανα μια αγορά, αλλά οι πόντοι μου δεν πιστώθηκαν.
Οι πόντοι θα πιστωθούν 7 ημέρες μετά την αποστολή της παραγγελίας σας.
Ο Λογαριασμός μου
Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν προσωπικό RQS λογαρασμό
Πολύ εύκολα και απλά. Απλώς κάντε κλικ στο "Ο λογαριασμός σας" στο πάνω μέρος της σελίδας μας και έπειτα επιλέξτε "Εγγραφή" και ακολουθήστε τις οδηγίες. Ο λογαριασμός σας θα είναι έτοιμος σε λιγότερο από 2 λεπτά.
Μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία μου
Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει μέσω της ενότητας "Προσωπικές Πληροφορίες " του Λογαριασμού σας.
Χρειάζομαι λογαριασμό
Ναι, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, καθώς η πληρωμή ως επισκέπτης δεν υποστηρίζεται. Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι ασφαλή και δεν πρόκειται να τα μοιραστούμε ποτέ με κάποιον τρίτο. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για να μπορέσουμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας σχετικά με την παραγγελία σας και τυχόν προσφορές.
Μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου
Εάν επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας, αφού πρώτα σιγουρευτείτε ότι έχετε συνδεθεί στον λογαριασμό σας.
Επιστροφές
Μπόρω να λάβω επιστροφή των χρημάτων μου
Για να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να στείλετε πίσω το δέμα σας στην αρχική του συσκευασία και χωρίς να έχει ανοιχθεί. Δείτε παρακάτω τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:
- Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας ώστε να ζητήσετε μια Ετικέτα Επιστροφής. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί με το λογαριασμό σας και έχετε επιλέξει τον αριθμό της παραγγελίας που αντιστοιχεί στο δέμα που επιθυμείτε να επιστρέψετε.
- Κολλήστε την Ετικέτα Επιστροφής στο δέμα και ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω της. Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων που ζητήσατε - ίσως να σας ζητήσουμε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, καθώς μερικές φορές δεν είναι δυνατό να επιστρέψουμε τα χρήματα στην κάρτα σας. Αγορές που πραγματοποιήθηκαν με πληρωμή σε Bitcoin ή με μετρητά σε φάκελο επιστρέφονται μόνο μέσω τραπέζης.
- Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επιστροφής της RQS, αν και δεν είναι υποχρεωτικό.
Παρακαλούμε, έχετε υπόψιν σας ότι για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας μπορεί να χρειαστεί από 1 έως και 3 εβδομάδες.
Πώς μπορώ να αναφέρω ότι λείπει κάποιο προϊόν
Αν παραλάβετε την παραγγελία σας και λείπουν προϊόντα τότε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εντός μιας εβδομάδας αφότου παραλάβατε το δέμα. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί με το λογαριασμό σας και κατόπιν επιλέξτε τον αριθμό παραγγελίας από την οποία λείπουν τα προϊόντα.
- Είναι απαραίτητο να μας αποστείλετε μια φωτογραφία με το δέμα, στην οποία φαίνεται το περιεχόμενο του και ένα κομμάτι χαρτί που αναγράφει τον αριθμό της παραγγελίας.
Τι γίνεται αν παραλλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν
Μερικές φορές οι παραγγελίες παθαίνουν κάποια ζημιά κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Αν υπάρχουν κατεστραμμένα προϊόντα στην παραγγελία σας παρακαλούμε ακολουθήστε την εξής διαδικασία:
- Στείλτε μας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα (email) ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος αυτής της σελίδας για να έρθετε σε επαφή με την Ομάδα Υποστήριξης. Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας και αναφέρετε την παραγγελία που περιείχε τα κατεστραμμένα προϊόντα.
- Η Ομάδα μας θα σας ζητήσει να μας αποστείλετε μια φωτογραφία που να δείχνει καθαρά τα κατεστραμμένα προϊόντα και ένα χαρτί στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός της παραγγελίας.
Επικοινωνία
Πως μπορώ να έρθω σε επαφή μαζί σας?
Για να έρθετε σε επαφή με την εταιρεία μας, συμπληρώστε τη φόρμα που δίνεται παρακάτω. Αν έχετε λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε συνδεθείτε σε αυτόν πριν επικοινωνήσετε μαζί μας.
Πότε μπορώ να περιμένω απάντηση?
Προσπαθούμε να απαντάμε στα ερωτήματα σας όσο πιο γρήγορα γίνεται. Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μηνύματα σας μπορούν να απαντηθούν μόνο σε εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και κατά τις ώρες γραφείου.
Αν δεν έχετε λάβει απάντηση μετά από 5 εργάσιμες μέρες παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο spam στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και επικοινωνήστε ξανά μαζί μας μέσω τη φόρμας επικοινωνίας που δίνεται παρακάτω γράφοντας το μήνυμα σας και δηλώνοντας την ημερομηνία και την ώρα του αρχικού σας μηνύματος.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Στην Royal Queen Seeds είμαστε περήφανοι για τη δημιουργία των καλύτερων γενετικών χαρακτηριστικών και την παραγωγή κορυφαίων, θηλυκοποιημένων, φαρμακευτικών και μη σπόρων μαριχουάνας.
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, αυτή η σελίδα έχει φτιαχτεί ειδικά ώστε να σας βοηθήσει να τη λύσετε. Παραπάνω θα βρείτε μια βάση δεδομένων με Συχνές Ερωτήσεις (FAQs) για μια πληθώρα θεμάτων όπως τις επιστροφές, την αποστολή, το διαδικτυακό σύστημα παραγγελιών μας και πολλά άλλα.
Αν δε μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας που βρίσκετε παρακάτω ή να μιλήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου.
SNORKEL SPAIN SLU | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | t. 34 93 737 98 46 (M-Th 8h to 16h, Fri 8h to 14h) |
08170 Montornès del Vallés | VAT: ESB-65812810 |
Barcelona | Coc Number: B-65812810 |
SNORKEL SPAIN SLU |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Barcelona |
[email protected] |
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00) |
VAT: ESB-65812810 |
Coc Number: B-65812810 |
Εάν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στο πεδίο ID Παραγγελίας.
Ειστε 18 χρονων ή ανω;
Το περιεχόμενο στη σελίδα RoyalQueenSeeds.com είναι κατάλληλο μόνο για ενήλικες και απευθύνεται μόνο σε όσους ανήκουν στο ηλικιακό εύρος που αναφέρθηκε παραπάνω, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Βεβαιωθείτε πως γνωρίζετε τη νομοθεσία της χώρας σας.
Πατώντας το ΕΙΣΟΔΟΣ επιβεβαιώνετε πως
είστε
18 χρονών ή άνω.